Timp liber

Întâmpină vara cu un abdomen plat

Scris de: Andreea Baluteanu | 23.07.2012

Întâmpină vara cu un abdomen plat

 Pentru că e anotimpul prieten la cataramă cu pielea dezgolită şi topurile scurte, cu vedere la pătrăţele, vara e momentul propice pentru a-ţi pune la treabă muşchii abdominali. Fie că vrei să cucereşti plaja în costumul colorat de baie sau să pui pe jar oraşul în care stai cu tricouri decupate şi pantaloni scurţi răvăşitori, vara asta trebuie întâmpinată cu un abdomen extra plat! Despre diete, exerciţii şi sfaturi de reţinut, toate ca să ai o talie de viespe. 

 

Sunt ceea ce mănânc

 
Un stil de viaţă sănătos, împletit cu mişcare şi o dietă variată, îţi va asigura un trup armonios, atrăgător, un ten strălucitor şi o stare de bine contagioasă. Un abdomen plat, perfect conturat, porneşte de la ce pui în farfurie, înainte de toate. Include în dieta ta legume şi fructe proaspete, bogate în fibre, proteine slabe şi lactate cu un procent mic de grăsimi-iaurt slab şi lapte degresat. Abdomenul plat are aliaţi de seamă în fructe precum merele, perele, gutuile, lămâile, bananele, căpşunile şi pepenele, bogate în potasiu şi vitamina C, în legume ca varza, roşiile, broccoli, morcovii, castraveţii, în carnea slabă, fiartă sau preparată la grătar, de pui, peşte şi curcan. Un aliment minune pentru abdomenul cu pătrăţele e avocadoul, din ce în ce mai apreciat pentru proprietăţile sale, şi untul de arahide, bogat în fibre şi proteine prietenoase. 
 
Cu o dietă surâzând de ingredientele miraculoase de mai sus, din care ai eliminat băuturile carbogazoase, mâncarea procesată şi excesele de tot felul, vei face furori. Ca să ai un abdomen plat, asigură-te că repecţi cu sfinţenie următoarele reguli: înlocuieşte junk food cu raw food, mănâncă mai puţin şi mai des, nu mai servi nimic după ora opt, bea cel puţin 2 litri de lichide pe zi, de preferinţă apă plată, ceai verde neândulcit şi magicul kefir. 
 

Exerciţii, exerciţii, exerciţii

 
Clasicele abdomene sunt cheia obţinerii unei talii tonifiate, ferme, dar trebuie să recunoaştem: sunt extrem de plictisitoare. Dacă te-ai săturat de ele, îţi recomandăm câteva exerciţii variate, care îţi promit abdomenul perfect, admirat de toată suflarea din jurul tău.
 
Întinsă pe saltea, contractă muşchii abdominali şi ridică trunchiul, întinzând în acelaşi timp piciorul drept. Repetă pe partea opusă, în două seturi de câte 15 exerciţii.
 
Tot întinsă pe saltea, adu genunchiul drept către piept, răsucind torsul către genunchi, în timp ce alternezi picioarele într-o mişcare asemănătoare pedalării. Două serii de câte 15 exerciţii sunt suficiente.
 
Următorul exerciţiu îţi va lucra abdomenul şi te va ajuta să arzi calorii: sprijinită pe saltea în palme şi tălpi, fă o săritură, îndoind picioarele şi aducându-le către braţe, aterizând pe vârfuri. Repetă săritura pentru a reveni în poziţia iniţială şi continuă exerciţiul de 20 de ori, pentru rezultate pe măsură.
 
Din aceeaşi poziţie, întinde piciorul drept în spate, la nivelul şoldului, apoi îndoaie-l, trăgându-l spre umărul drept. Monitorizează cu privirea acurateţea exerciţiului, menţine poziţia câteva secunde, apoi schimbă piciorul şi repetă de 15 ori pentru fiecare parte. 
  Citeste mai departe

Pagina: 1 | 2

Tags: : abdomen plat, vară, cum să ai un abdomen plat, exerciţii, dietă, sport, fitness, aerobic;

Articole similare

Ce facem vara asta?

Timp liber

 Acum că şcoala s-a terminat totul este o adevărată încântare – fără teme, fără trezit de dimineaţă şi mult timp liber Vezi tot

Vino la Evenimentele distractiv-culturale BookLand

Timp liber

BookLand te asteapta cu oferte irezistibile la carte, muzica, film, jocuri, si o oferta vasta de evenimente culturale pe gustul tuturor, Vezi tot

Cartea Săptămânii – Mănâncă, roaga-te, iubeşte de Elizabeth Gilbert

Timp liber

 “Mănâncă roagă-te iubește” este o carte frumoasă, profundă, despre regăsirea sinelui și a celor mai importante valori în viață. Autoarea Elizabeth Vezi tot

Cartea saptamanii – 10 lucruri pe care le-am facut de Sarah Mlynowski

Timp liber

"Zece lucruri pe care le-am făcut (și probabil n-ar fi trebuit)" este o carte clișeu, care la prima vedere îți ascunde Vezi tot

Excursie la schi pentru începători si intermediari – adulți, Cabana Miorița 23.02 – 24.02.2013

Timp liber

Haideti sa invăţăm să schiem sau să ne dăm pe snowboard!!! Mergem impreună, sus, la munte, la cabană, petrecem câteva zile Vezi tot

Page Rank